Voedingsadvies

Weet wat je eet en wanneer je het eet voor betere prestaties.

Voeding gaat over meer dan alleen weten hoeveel koolhydraten, eiwitten en vetten je moet eten om bij te komen of af te vallen. Het doel is om onze voeding te gebruiken als brandstof om de effecten van onze trainingen te maximaliseren.

Net zoals elke training een doel heeft en een opeenvolging van
verschillende trainingen een doel hebben over een loop van tijd, zou onze voedingsstrategie ook een doel moeten hebben. Wanneer je jezelf gaat voeden voor een bepaalde doelstelling, moet je je afvragen: ‘Wat wil ik bereiken met het volgen van dit voedingsprogramma?’.

Dit is een proces wat voor iedereen anders is. En in sommige gevallen heel specifiek. Ik kan je helpen om je voedingspatroon op orde te krijgen om je grenzen te verleggen.

Een nieuwe PR deadlift zetten, gebeurt niet alleen door gericht te trainen. Het kan sneller, door BETER te eten.

Eten om te presteren? Of om een nieuwe levensstijl aan te nemen?
Ik hou rekening met jouw doelen.

Ik hoor graag hoe ik jou kan helpen met de juiste voedingskeuzes.
Contacteer me even, zodat we elkaar beter kunnen leren kennen.

 

Vrijblijvend kennismakingsgesprek inplannen
ArrayArray ( [region] => eu [useAPI] => 1 [domain] => thegrind.be [apiKey] => 7f5a62517168464b25e90d4bca065e64-d32d817f-bd8f9043 [username] => [password] => [secure] => 1 [sectype] => tls [track-clicks] => no [track-opens] => 1 [from-address] => matthias@thegrind.be [from-name] => thegrind.be [override-from] => [campaign-id] => ) thegrind.bematthias@thegrind.be