Prestatiemaximalisatie door middel van Hybride Strongmantraining

Verbeter je prestaties in sport EN in het dagelijks leven op een duurzame manier door middel van hybride strongmantraining.

 
  • Ga beter presteren op korte & lange termijn door het toepassen van duurzame methodes en  Hybride Strongmantraining.
  • Leer bij over mijn 4 pijlers: conditioning, strength, nutrition & mental skills.
  • 8 weken videocursus, met trainingsschema, coaching & kennis die voor altijd bijblijft.
  • Wegens kwaliteitsredenen zijn de plaatsen elke maand beperkt!
  • Tevredenheidsgarantie. 14 dagen niet goed, geld terug! 
  • Prijs: 447 euro – Nu tijdelijk 140 euro korting met CODE: MAXPRESTATIE140
 
Lees hieronder wat je mag verwachten van het programma. 
 
Het programma komt weldra online. Als je je nu inschrijft, kom je op een pre-sale lijst terecht. Waar wacht je nog op? 
WElke topics worden er besproken? 
  •  Week 1: Strongman basics – Wat, waarom, hoe?

  • Week 2: Krachttrainingsmethodieken – Hoe word ik sterk?

  • Week 3: Conditioning & Energiesystemen – Je lichaam conditioneren voor de inspanning.

  • Week 4: Blessurepreventie – Hoe duurzaam aan strongman doen
    (en aan andere sporten)?

  • Week 5: Mentale prestatie – Wat tussen de oren zit, heeft een grote impact op gezondheid & prestaties.

  • Week 6: Slaap en voeding – Herstel- & prestatiebevorderend wanneer je het juist aanpakt.

  • Week 7: Programming – Programmeren op korte en lange termijn voor optimale prestaties en een goed herstel. 

  • Week 8: Volume, intensiteit & program management– Hoeveel trainen? & Het managen en bijsturen van een programma.
 
  • Na week 8: Evaluatie & Feedbackmoment. 
Wat mag je verwachten van deze videocursus van 8 weken?
  • Wekelijks meerdere live videolessen, voorzien door Matthias Henkens (oprichter The Grind). 
  • Wekelijkse check-in via mail mogelijk.
  • 8 weken, 8 topics, kennis die je voor de rest van je leven kan gebruiken!

  • Bewezen methodes die je kan toepassen op jezelf.

  • Concreet actieplan & opdrachten om de kennis op jezelf toe te passen.

  • Trainingsschema met progressies over 8 weken, waar je direct mee aan de slag kan: 3 dagen per week of 6 dagen per week afhankelijk van beschikbare tijd & niveau. 

  • Specifieke tips & tricks omtrent training, voeding & mental skills.

Voor wie is dit 8 weken programma geschikt?

  • Beginnende en gevorderde krachtsporters die tegen een plateau aanzitten en hun prestaties willen bevorderen.
  • Personen die ECHT progressie willen boeken op gebied van hun prestaties op lange termijn.
  • Ambitieuze sporters die op een duurzame manier hun prestaties willen MAXIMALISEREN in hun sport.
  • Open minded personen die strongmantraining en functional training willen leren kennen.
  • Voor personen die willen bijleren en zo hun prestaties op lange termijn willen verbeteren.
  • Als je hybride strongmantraining wil combineren met je huidige sport in het off-season of op een slimme manier in het pre-season/in-season.
  • Wanneer je focus ligt op bijleren over voeding/training en mindset en hoe deze op lange termijn te blijven toepassen.

Voor wie is dit programma NIET geschikt?

  • Sporters die niet openstaan voor nieuwe trainingsmethoden. 
  • Personen die op zoek zijn naar een quick fix op gebied van training/voeding/mindset. 
  • Complete starters. Je hebt op zijn minst enkele maanden trainingservaring nodig.


Plaatsen zijn beperkt wegens kwaliteitsredenen!

ArrayArray ( [region] => eu [useAPI] => 1 [domain] => thegrind.be [apiKey] => 7f5a62517168464b25e90d4bca065e64-d32d817f-bd8f9043 [username] => [password] => [secure] => 1 [sectype] => tls [track-clicks] => no [track-opens] => 1 [from-address] => matthias@thegrind.be [from-name] => thegrind.be [override-from] => [campaign-id] => ) thegrind.bematthias@thegrind.be